بنر خرید اکسپلور اینستاگرام

از کجا بفهمیم پست ما به اکسپلور اینستاگرام رفته است؟ چگونه می‌توانیم بفهمیم که پست ما چه تعداد بازدید از اکسپلور اینستاگرام دریافت کرده است؟ در این مقاله به تمامی سوالات شما در این زمینه پاسخ می‌دهیم، با ما همراه شوید.

یکی از سریع ترین راه های ورود به اکسپلور اینستاگرام استفاده کردن از خدمات خرید اکسپلور می‌باشد، اگر با وجود تولید محتوای مداوم و با کیفیت همچنان نمی‌توانید وارد اکسپلور اینستاگرام شوید حتما این روش را تست کنید.

به طور خلاصه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اکسپلور اینستاگرام، یک الگوریتم پویا است که برای پردازش داده ها و نمایش محتوا برای کاربران اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به علایق و فعالیت های کاربران، اکسپلور اینستاگرام، بخشی در اینستاگرام است که، پست ها و فعالیت ها را بر اساس بالاترین اهمیت و بالاترین علاقه کاربران به آنها مرتب می کند و نمایش می دهد.

اکسپلور اینستاگرام یک عامل مهم در دیده شدن پست ها داخل اینستاگرام می‌باشد؛ البته که اینستاگرام برای این قسمت قوانین سفت و سختی تعیین کرده است.

زیرا اگر چنین نبود هر پیجی با هر نوع محتوایی می‌توانست به راحتی وارد بخش اکسپلور اینستاگرام بشود.

قبل از هرچیزی باید بدانیم که الگوریتم های اینستاگرام درصد خطای خیلی کمی دارند، در واقع هر پستی که ارزش دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام را داشته باشد، اینستاگرام بدون استثنا در اکسپلور نشان می‌دهد.

پس ابتدا باید بدانیم که معیار های اصلی دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام یا در واقع همان الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چیست؟

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام برای ارزیابی این که چه پستی لایق رفتن به صفحه اکسپلور اینستاگرام است معیار هایی در نظر گرفته و با این الگو به پست های شما امتیاز می‌دهد.

هرچقدر امتیاز شما در این راستا زیاد باشد احتمال دیده شدن پست های شما در اکسپلور بیشتر است. تمامی این فرایند ها توسط الگوریتم اکسپلور اینستاگرام سنجیده و اعمال می‌شود.

معیارهای الگوریتم اینستاگرام چیست؟

معیار های اصلی الگوریتم اکسپلور اینستاگرام کدامند؟
معیار های اصلی الگوریتم اکسپلور اینستاگرام کدامند؟
  • پست هایی که سیو می‌شوند: پست هایی که به تعداد زیاد سیو می‌شوند به مراتب امتیاز بیشتری از الگوریتم اکسپلور اینستاگرام دریافت می‌کنند. برای خرید سیو اینستاگرام کلیک کنید.
  • پست هایی که لایک زیادی دارند: در طی 24 ساعت اول که پستتان را منتشر کرده اید، هرچقدر پست شما بیشتر لایک خورده باشد الگوریتم اینستاگرام امتیاز بیشتری به پست شما می‌دهد.
  • مدت زمان ماندگاری در پست: یکی از مهمترین معیار ها مدت زمان بازدید کاربران از پست شما می‌باشد، اگر شما با فعالیت های خودتان بتوانید مدت زمان ماندگاری کاربران در پست هایتان را زیاد کنید به راحتی می‌توانید بازدید میلیونی از اکسپلور دریافت کنید.
  • داشتن کاور جذاب برای جلب توجه کاربران: اولین چیزی که کاربران را برای دیدن پستتان ترغیب می‌کند، کاور پستتان می‌باشد، پس هرچقدر بیشتر بتوانید کاور های پستتان را جذاب تر بسازید امتیاز بیشتری از این الگوریتم می‌گیرید.

این چهار گزینه نمونه های خیلی مهمی از معیار های اصلی الگوریتم اکسپلور اینستاگرام می‌باشند، برای مطالعه تمامی موارد می‌توانید به مقاله الگوریتم اکسپلور اینستاگرام مراجعه کنید.

بنر خرید اکسپلور اینستاگرام

از کجا بفهمیم پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شده است؟

چگونه می‌توانیم بفهمیم که پست ما به اکسپلور رفته است؟

با استفاده از بخش اینسایت (insight) اینستاگرام می‌توانیم بفهمیم که پست ما  وارد اکسپلور شده است یا نه
با استفاده از بخش اینسایت (insight) اینستاگرام می‌توانیم بفهمیم که پست ما وارد اکسپلور شده است یا نه

اولین و مهمترین کار برای این که بفهمیم پستمان به اکسپلور اینستاگرام رفته است یا نه، چک کردن بخش اینسایت(insights) یا همان اطلاعات آماری پست می‌باشد.

اگر دکمه view insights برای شما نشان داده نمی‌شود به احتمال زیاد اکانت اینستاگرام خودتان را بیزینسی نکرده اید، برای دیدن اطلاعات آماری تمامی پست هایتان می‌توانید مقاله بیزینس اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید.

  • برای این کار کافی است به پستتان بروید.
  • سپس روی view insights یا دیدن اطلاعات آماری کلیک کنید.
  • صفحه باز شده را به سمت بالا بکشید.
  • در بخش discovery می‌توانید ببینید که پستتان چه تعداد بازدید از کجا ها دریافت کرده است. بخش from explore با همان از صفحه ی کاوش نشان دهنده تعداد بازدید های شما از اکسپلور اینستاگرام می‌باشد.

با ورود به این بخش اگر ببینید که پستتان هیچ بازدید از سمت اکسپلور دریافت نکرده است باید چندین نکات مهم را بررسی کنید.

چرا پست های من به اکسپلور اینستاگرام نمیرود؟

همانطور که در بخش بالا اشاره کردیم، برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام باید چندین نکات را رعایت کنید تا بتوانید از نظر اینستاگرام ارزش رفتن به اکسپلور اینستاگرام را دریافت کنید.

چندین نمونه از این معیار ها به ظرح زیر می‌باشد:

  • تحلیل و بررسی پیج و پست های رقبا: قبل از شروع کردن به تولید محتوا ابتدا باید بدانید که چه نوع محتوا در زمینه شما به راحتی وارد اکسپلور می‌شود؟ برای این کار باید پست و پیج رقبا را بررسی کنید.
  • نوشتن کپشن جذاب: داشتن کپشن جذاب باعث ماندگاری بیشتر کاربران در پست شما خواهد شد، لذا می‌تونید در زمینه محتوای پیجتان، کپشن های متنوعی بسازید.
  • استفاده اصولی از هشتگ های مرتبط: برای اینکه کاربران خارج از پیجتان پست های شما را ببینند حتما باید از هشتگ ها استفاده کنید، یکی از مهمترین نکته هنگام ارزیابی پست از سمت اینستاگرام همین استفاده درست از هشتگ ها می‌باشد.
  • شناخت و انتخاب زمان مناسب برای ارسال پست و استوری: همانطور که گفته شد تعامل در ساعات اولیه ارسال پست اهمیت بشدت زیادی در دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام دارد. باید زمانی پست ارسال کنید که بیشترین کاربران شما آنلاین هستند.

چگونه پست های خود را به اکسپلور اینستاگرام ببریم؟

اگر مدت زمانی زیادی است که داخل اینستاگرام فعالیت می‌کنید ولی پست های شماره به اکسپلور نمی‌رود در این صورت باید به فکر تغییر موضوع و محتوای پیج خودتان باشید.

مقاله مرتبط: آموزش رفتن به اکسپلور اینستاگرام در 2023

  • محتوایی با مدت ماندگاری زیاد تولید کنید: میزان زمان ماندگاری زیاد کاربران داخل یک پست ارزش آن را به شدت افزایش می‌ دهد، هنگام تولید محتوا سعی کنید محتوایی تولید کنید که کاربران طولانی مدت از این محتوا بازدید کنند.
  • محتوای الهام بخش تولید کنید: اگر بتوانید محتوایی تولید کنید که الهام بخش کاربران شما باشد، بدون شک پست های شما داخل اکسپلور اینستاگرام قرار می‌گیرد، زیرا بازدید کنندگان شما حتما پیج شما را به دوستان خودشان نیز معرفی خواهند کرد و این به افزایش اعتبار پیج شما کمک شایانی می‌کند.
  • ظاهر محتوای خود را بصورت جذاب طراحی کنید: علاوه بر خود محتوا، ظاهر محتوای شما نیز بسیار اهمیت دارد، با زیباسازی محتوای خود می‌توانید پیج خود را به کاربرانتان به شیوه دیگری معرفی کنید.

این موارد تنها چند گزینه از 13 راه ورود به اکسپلور اینستاگرام می‌باشند. اگر میخواهید تمامی این موارد را مطالعه کنید کافی است وارد مقاله ورود به اکسپلور ما شوید.

از کجا بفهمیم ریلز رفته اکسپلور

متاسفانه در بخش آمار اینسایت (insight) ریلز ها آمار اکسپلور اینستاگرام نشان داده نمی‌شود، ولی انتظار میرود اینستاگرام در ماه های آینده این بخش را به آمار ریلز های خود اضافه کند.

اگر نمی‌دانید چگونه ریلز هایی تولید کنید که به اکسپلور اینستاگرام برود؛ می‌توانید مقاله افزایش بازدید ریلز اینستاگرام ما را مطالعه کنید.