بنر خرید اکسپلور اینستاگرام

Threads، اپلیکیشن جدیدی که توسط تیم اینستاگرام توسعه یافته و توسط متا پشتیبانی می‌شود، از زمان راه‌اندازی تا کنون بیش از 100 میلیون کاربر داشته است. اگرچه به طور رسمی به عنوان جایگزین توییتر از آن یاد نمی شود، اما بسیار شبیه به پلتفرم محبوب توییتر می‌باشد. در این مقاله، ما عمیقاً به Threads می پردازیم و عملکرد برنامه، الگوریتم و پتانسیل رشد آن را بررسی می کنیم.

حتما بخوانید: آموزش فعالسازی دارک مود در تردز

درک اینکه چگونه Threads تصمیم می‌گیرد چه محتوایی را نمایش دهد برای درک تجربه کاربری آن بسیار مهم است. این برنامه پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، و همچنین محتوای توصیه‌شده از تولید کنندگان محتوای جدیدی را که ممکن است قبلاً نامشان را نشنیده باشید، نمایش می‌دهد. برای روشن کردن این الگوریتم، مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری توضیح می‌دهد که Threads رتبه‌بندی پست‌ها را به شدت در اولویت قرار نمی‌دهد. در عوض، پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید توصیه می‌کند. این استراتژی کاربران را تشویق می کند تا طیف گسترده تری از حساب ها را دنبال کنند تا توصیه های الگوریتم را بهبود بخشند.

الگوریتم تردز اینستاگرام چیست؟

الگوریتم تردز اینستاگرام همان برنامه و الگویی ایست که تصمیم می‌گیرد شما چه نوع محتوایی را مشاهده کنید، چه نوع محتوا مورد پسند شماست و چه پیج هایی را حتما باید ببینید.

الگوریتم تردز اینستاگرام با ترکیب محتوای ارسال شده توسط کاربرانی که فالو کرده اید و کاربرانی که فالو نکرده اید، محتوایی در صفحه فید شما نمایش می‌دهد که به احتمال زیاد دوست داشته باشید.

Threads، مانند پلتفرم مادر خود، اینستاگرام، ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تجربه مختلفی داشته باشند. شما می توانید به طور موثر پاسخ هایی را که حاوی عبارات خاصی هستند با گنجاندن فیلترهای کلمه پنهان در پست های خود حذف کنید. علاوه بر این، مدیریت پروفایل‌ها در Threads ساده است، زیرا کاربران می‌توانند با استفاده از منوی سه نقطه، حساب‌ها را آنفالو، مسدود، محدود یا گزارش کنند. قابل ذکر است که مسدود کردن یک حساب اینستاگرام به طور خودکار به Threads گسترش می یابد و این روند را ساده می کند.

چگونه الگوریتم تردز اینستاگرام را بشناسیم؟

چون تردز اینستاگرام فق دو هفته است که لانچ شده به خاطر همین هنوز ایده دقیقی از نحوه کار الگوریتم تردز اینستاگرام نداریم ولی نگران نباشید، همانند سایر الگوریتم ها در سایر پلتفرم ها، سه راه برای شناخت و استفاده از این الگوریتم را برای شما پیشنهاد می‌دهیم.

1. اپلیکیشن تردز را خودتان کاوش کنید

درسته که تردز اینستاگرام خیلی شبیه به توییتر می‌باشد، ولی همچنان این اپلیکیشن برای 100 میلیون کاربر نیز یک اپلیکیشن جدید می‌باشد. لذا می‌توانید با دست به کار شدن و بررسی پیج های دیگران به چندین و چند نکته در مورد محتوا و نحوه عملکرد الگوریتم theads پی ببرید.

برای بررسی این الگوریتم می‌توانید چند پیج موفق داخل تردز را ثبت کرده و تک به تک قدم های آن را زیر نظر داشته باشید؛ قرار نیست از جایی الگوریتمی برای شما نازل گردد، با بررسی چند پیج موفق می‌توانید چندین الگو پیدا کنید که واقعا برای شما هم جوابگو باشند.

برای این کار، 5 پیج در حوضه کاری خودتان در نظر بگیرید و سپس پست هایشان را بصورت دقیق بررسی کنید؛ ابتدا لحن سپس تعداد پست و زمانبندی آنها و در نهایت واکنش کاربران را بررسی کنید.

بنر خرید اکسپلور اینستاگرام

شاید الان این ایده برای شما خسته کننده به نظر برسد ولی با دست به کار شدن به این نتیجه می‌رسید که چندین و چند ایده به سراغ شما می‌آیند که در قدم های بعدی خواهیم گفت چگونه از این ایده ها استفاده کنید؛ فعلا کافی ایست این ایده ها را بنویسید.

2. کامیونیتی (جامعه کاربری) خود را بسازید و با آنها در ارتباط باشید

یکی از اصلی ترین تفاوت اینستاگرام با تردز این است که در تردز شما به صورت عمومی با کاربرانتان ارتباط برقرار می‌کنید و این مورد توسط تمامی دنبال کننده کان شما دیده می‌شود. با استفاده از این ویژگی می‌توانید برای خودتان یک جامعه کاربری تشکیل داده برای کسب و کار و یا پیج شخصیتان یک لحن انتخاب کرده و محتوای مورد علاقه خودتان را پست کنید.

با این کار می‌توانید ارتباط خود را به صورت نزدیک با کاربرانتان حفظ کنید، به راحتی بدانید که کاربرانتان چه می‌خواهند، به چه موضوعاتی بیشتر علاقه‌مند هستند و چه محتوای می‌تواند با آنها ارتبطاط صمیمی تری برگزار کند.

برای مثال می‌توانید پیج تردز Later را در نظر بگیرید، همانطور که می‌بینید این شرکت با استفاده از عکس و گیف های صمیمی، با صبح به خیر گفتن و درد و دل کردن ارتباط خیلی صمیمی با کاربران خودش برقرار می‌کند.

شما نیز با بررسی این پیج ها می‌توانید به راحتی بفهمید که چه پیج هایی از چه نوع محتوا استفاده می‌کنند و یا چه استراتژی در چه موقعیتی واقعا پاسخگو می‌باشد.

3. راحت باشید

سومین موردی که باید توجه کنید راحت بودن در این پلتفرم می‌باشد؛ قرار نیست زیاد در موردش فکر کنید، ایده ها و پست هایی که جالب به نظرتان می‌رسند را منتشر کنید سپس واکنش کاربران را در نظر بگیرید و در پست بعدی از این فید بک استفاده کنید به همین سادگی!

حتما بخوانید: معنی تردز چیست؟

اکثر مواقع ما وسواس خیلی زیادی هنگام انتخاب و یا ارسال محتوا به کار می‌بریم و این مورد نهایتا سبب متوقف شدن فعالیت ما‌ می‌شود. برای جلوگیری از این مورد سعی کنید زیاد به موارد فکر نکنید؛ محتوایی که به نظرتان جذاب است را منتشر کنید و واکنش کاربران را زیر نظر داشته باشید.

همان کاری که آدام موسری در پیج شخصی خودش در تردز انجام می‌دهد؛ در مورد ویژگی های جدید و قبلی با کاربران بحث کرده و از آنها فیدبک می‌گیرد و در فعالیت های بعدی از این فیدبک استفاده می‌کند.

منبع: Later